חתיכות אביב משתלמות להגיע עכשיו

< >

קנו את המראה

האם אתה מוכן לאביב? אמנם אנו עדיין עמוקים בחורף, אך לא מוקדם להתחיל לחשוב על האביב. כן, הגיע הזמן לרענן את ארון הבגדים שלך. אם לא שמתם לב, חנויות ומותגים כבר התחילו להצטייד בחתיכות האביב ויש כל כך המון קטעי אביב זולים להגיע עכשיו. ניתן עדיין לשלב יצירות אלה באידיאל הסגנון הנוכחי שלך עכשיו ולעבור לאביב בעוד מספר שבועות.
אחד המקומות בהם הצבתתי הוא וולמארט. לוולמארט מאות כניסות חדשות באביב לבדיקה. אם אתה עדיין ישן על מה שיש לוולמארט להציע, הגיע הזמן לחשוב פעמיים כי אתה תהיה המום כמה החלקים מדהימים וזולים שיש להם במלאי. אחד הדברים שתפסו את תשומת ליבי הוא חצאית החלקה הירוקה הזו והיא מגיעה בשלושה צבעים אחרים כולל ורוד שאני אוהב. אספתי גם את חצאית החלקה הירוקה של סקופ לימון מוולמארט שאני מתכנן להתאים לסווטשירט של צבע העניבה או חולצת טי גרפית טי לתחושה מזדמנת.
אם אתה מנסה למצוא יסודות אביב כדי להוסיף לארון הבגדים שלך עכשיו, אני אציע לבדוק את Walmart Apprives חדשים. שקול גם מגמות אביב כמו ג’ינס רופף, שמלה פרחונית, שמלות מקסי. ניתן ללבוש קטעים אלה אידיאליים כעת בשילוב עם קרדיגן, מעילים ומגפיים. זיווגתי את חצאית ההחלקה הירוקה שלי עם קאמי ירוק תחרה תואם שמגיע גם בצבעים אחרים. בהתחשב בכך שמזג האוויר עדיין קר כאן, שילבתי קרדיגן חום ארוך לחם ולהשלים את הצבע הירוק. מכיוון שרובנו עדיין עובדים מהבית, המראה הזה יביא לתלבושת WFH מסוגננת, לא מסובכת ועם זאת נוחה. זה אחד הדברים האהובים שאני אוהבת בלבישת חצאית להחליק או שמלה אידיאלית עכשיו.
חתיכות אביב נוחות כדי להגיע עכשיו

החלק את חצאית MIDI
כרגע אני לובש את חצאית החלקה של Midi בירוק בגודל קטן. יש לי גם את הזוג הוורוד. אני אוהב את המותניים האיכותיים והאלסטיים. אתה יכול לעצב אותו עם מגפיים ומעיל לחורף או לסנדלים ונעלי ספורט לאביב.
קנה עכשיו

טופ קאמי עם תחרה
זו הגרסה הוורודה של הקאמי הירוק שלי. אהב את פרטי התחרה ג’רזי באיירן מינכן ואת פרטי החוצה. מתאים לגודל. כרגע אני לובש קטן. זה מגיע בצבע ירוק ובורדו.
קנה עכשיו

< >

< >

שמלת החלקה של מידי
אני חושב שאני אובססיבי לחצאיות ושמלות להחליק. אוהב את הצבע של שמלת החלקה הזו. זה גם מגיע בכתום. כל שעליך לעשות הוא לזרוק קרדיגן ארוך, מגפיים או נעלי ספורט ותוכלו ללבוש אותו עכשיו ומעבר.
קנה עכשיו

סווטשירט של צבע
מכיוון שרבים מאיתנו עדיין WFH, סווטשירט ומכנסי זיעה נהדרים. אוהב את הסווטשירט של רגלן זה. אתה יכול לזווג אותו עם ג’ינס, מעל שמלת ההחלקה שמעל או ג’רזי ויסל קובה עם מכנסי טרנינג.
קנה עכשיו

תיק צלב של שרף שרף
קטע נוסף שרכשתי הוא תיק הרשת הזה. פרטי השרשרת תפסו את תשומת ליבי לחלוטין. אוהב גם את הצבע.
קנה עכשיו

חצאית חריץ מידי
חצאית החריץ הזו מגיעה גם בשחור. קיבלתי את הזוג הירוק וקראתי אותו בעבר עם סווטשירט יום העניבה למטה וגם עם טי ג’רזי נבחרת יפן בכדורגל גרפי.
קנה עכשיו

סווטשירט רגלן ירוק/ורוד
ניתן ללבוש את הסווטשירט הזה עם חצאית החלקה החריץ שהצביעה למעלה. אוהב את שילוב הצבעים של צבע העניבה. אתה יכול גם לזווג אותו עם ג’ינס.
קנה עכשיו

אתה יכול גם ליהנות:

איך להתלבש בקלות חג ההודיה הזה

הנה מה ללבוש את החדש הזה …

הרבה שמלת קיץ רצויה ללבוש …

דרך פשוטה אך שיקית ללבוש צבע …

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות ועדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

You Might Also Like

Leave a Reply