ההבדל בין חותלות כמו גם ג’יג’ינגס

ואילו מה שמסתובב מתקרב בעולם האופנה, כך נכון גם שההיבטים הישנים נמצאים בהתפתחות מתמדת עם אלמנטים גאוניים כך שיתאימו לדרישות העידן החדש. אפילו חותלות נוצרו כמו גם נגזרו ג’יגינגס כמו גם טרגינגס. עם זאת, יש קו דק בין התחתיות המחובקות בגוף. בואו נלך עם ההבדל בין חותלות כמו גם ג’יגינגס כדי להבין את הכוונה מאחורי חידושים כאלה. יש לבדוק כמו גם להישאר בהשראת השראה!
שינוי בעולם האופנה הוא סינוס קווא לא, ממש כמו במצב של תחתיות במיוחד עבור נקבות, שם ראינו וריאציה שנעה בין תחתיות פעמון לג’ינס אמא כמו גם מותניים נמוכים. מכיוון שהמנטרה העיקרית של האופנה היא שינוי עם הזמן, מעצבים פעלו תמיד לקראת יצירות שדבקות בהעדפות העידן החדש כמו גם לדרישות. כמו גם כמה מהבגדים מעוצבים בצורה אסטרטגית במיוחד שסגנון הבסיס שלהם בדיוק זהה לחלוטין נראה ג’רזי הופנהיים שונה לחלוטין כאשר הוא שחוק, כמו במצב של חותלות.
ההבדל בין חותלות כמו גם ג’יגינגס
חותלות אינן דבר עם זאת גוף מחבק תחתיות העשויות לייקרה, ניילון, כותנה כמו גם פוליאסטר. תחתונים אלה מתגלים גם בצמר כמו גם בחומרי משי כמו גם בצבעים שונים כמו גם בהדפסים. בעוד במדינות אירופיות כמו גם אמריקאיות, נשים מעדיפות לשלב את צמרותיהן כמו גם חולצות עם חותלות, נשים הודיות בדרך כלל לובשות את התחתיות הללו עם קורטיס כמו גם חליפות. חותלות העידן החדש מיוצרות מלייקרה, סטרץ ‘, סרוג כמו גם חומרי פונטה.

אל תבלבלו ג’רזי נבחרת פולין בכדורגל טייץ עם חותלות. טייץ ‘הוא חזה אטום שהוא מסורתי יותר, כמו גם משמש בדרך כלל תחת מכנסיים, חצאיות כמו גם שמלות כדי לא להראות עור. הם מוצעים בשחור, עור כמו גם בגווני סתיו כמו גם בתבניות מרקמות. חותלות לעומת זאת עבות יותר בחומר כמו גם לא סתיו תחת קבוצת Hosiery.
מקור: לעומת זאת, hosiery.uk.comjeggings הם חותלות שנועדו להיראות כמו ג’ינס רזים. בניגוד לחותלות המשמשות בדרך כלל כדי להתייחס למכנסיים הניתנים למתיחה, ‘ג’יג’ינג’ הוא שם פטנט הרשום על ידי עסק טקסטיל טורקיל ISKO שהם גם מפיקים מקוריים של ג’יג’ינגס.
[SC: בינוני]

עם תחיית הג’ינס הדוק בעור בעשור האחרון, הביקוש הוביל להתפתחות של מכנסיים הדוקים עוד יותר שנראו כמו ג’ינס. בניגוד לחותלות המשמשות מתחת לשמלה או לחצאית, ניתן להשתמש בג’גינגס כמו ג’ינס או מכנסיים שכן הם עשויים מבד ג’ינס. בעוד שחלק מהג’יגינגס תפור ממש כמו ג’ינס עם כיסים קדמיים, רוכסן כמו גם כפתור, אחרים מגיעים עם מותן אלסטי ללא שום סוג של כיסים. כדי לספק להם תחושה דמויי ג’ינס, מעצבים מוסיפים פרטים הכוללים כיסי דמוי דמוי, לולאות חגורה, אזיקים וכו ‘מלבד פס מותן אלסטי פשוט.
מקור: Wikipedia.orgjeggings מוצעים בשני סוגים –

כזה שנראה כמו ג’ינס עם כיסים מזויפים כמו גם לולאות חגורה
סוג אחר שעוצב עם ג’ינס כמו גם חומר ליג ‘מגיע עם גמישות של ליג.

מקור: Trend-IDEAS.bizhope ההבדל בין חותלות כמו גם ג’יז’ינגס מספק ג’רזי קורינתיאנס לך תמונה להסיר את הדרישות שלך.

Leave a Reply