בגדים להימנע מעונת המונסון

גשמים כאן וכשאנשים בכל רחבי העיר מתנשאים לרווחה, כל מה שאתם האופנהיים שם בחוץ עוטפים את מוחם כיצד להתמודד עם עונת המונסון. כן, ההחלטה מה ללבוש ואילו בגדים להימנע במהלך מונסון דורשת עבודה קשה ובאמת תצטרך לשים את ארון הבגדים שלך כדי להפוך אותו למונסון מוכן. ובכן, אל תפחדו, מכיוון שאנו באופנה מביא לכם ג’רזי אורווה רד דיימונדס כמה מהטיפים הטובים ביותר אי פעם על מה לא ללבוש את המונסון הזה.

[קרא גם: טיפים לאופנה של מונסון]

איך להתמודד עם עונת המונסון:
אנו מבינים שהנעליים והבגדים שלך יקרים וקלקלו אותם בגשם הוא כנראה החלק הגרוע ביותר של המונסונים. לכן, במאמר זה, אנו נאמר לך כמה דברים כדי להימנע מעונה גשומה וטיפים גשומים זה לשמור על הבגדים והנעליים שלך במצב טיפ עליון כדי למנוע מהגשם לקלקל את ארון הבגדים שלך.
מקור: dailymail.co.ukwardrobe טעויות להימנע במהלך גשמים:
גשמים יפים, אבל הם יכולים לכאב די לבגדים שלך. להלן כמה טעויות ארון בגדים שעליך להימנע ממנו בעונה הגשומה:
1. STASH הלבנים משם:
לבנים = ג’רזי נבחרת צרפת בכדורגל קיץ וזה אחד הצבעים המגניבים ביותר ללבוש במהלך הקיץ. אבל לעונה גשומה לובשת לבנים זו אולי הטעות הגרועה ביותר אי פעם! גשמים מתכוונים תמיד לבוץ, במיוחד במדינה כמו הודו. לפיכך, רצוי להתרחק מלבנים, במיוחד אם אתה יוצא החוצה. זה כאב אמיתי לשטוף הרבה יותר ויותר מכיוון שמדובר בכתמים עקשניים שיזדקקו למספר שוטפים כדי להיפטר, ובנוסף אתה מקלקל את הבגדים שלך!

2. הקצר נמצא ב:
כן, אנחנו משיגים את זה. גשמים עשויים לגרום לך להרגיש קר, אך יחד עם זאת, עליך ללבוש בגדים קצרים ולהימנע מבגדים ארוכים ככל האפשר. בגדים מעל הברכיים הם הימור בטוח מכיוון שדרך זו תדע שבוץ ומים לא מתיזים על הבגדים שלך. זכרו, מניעה טובה בהרבה מהתרופה!

[SC: בינוני]

3. עור וזמש הם לא-לא:
כשמדובר בטיפים להנעלה למונסון, אנו ממליצים בחום לשמור על העור שלך ואת הנעלה או בגדים זמש ג’רזי ליל או בגדים מחוץ לטווח הראייה ולהסתתר בארונות שלך. הבעיה בשני החומרים הללו היא שהם סופגים מים מהר מאוד והם מסרבים להתייבש במשך זמן רב. ככאלה, לאט לאט הם יתפנקו ויישארו לך עם בגדים ונעלה נלהבים. בחרו בסנדלים הפתוחים ואשר אין להם סיכון להירטב במים. קרוקס נוחים במיוחד ולא יתפנקו מהמים.
מקור: Pinterest.com4. ג’ורג’טס ושיפונים:
העיקר במונסונים הוא שהגשמים לפעמים מסרבים להפסיק ואז אם אתה יוצא ללבוש ג’ורג’טס ושיפונים, הם בהחלט יתפנקו. העדיפו תמיד בגדים ובדים שקל לייבש. יש להימנע מחומרים מדהימים בכל מחיר כדי למנוע מהם להתפנק. למעשה, שיפונים הם המוצר העיקרי בכל מה שקשור למה שלא ללבוש במונסון!

מקור: BlogSpot.com, אלה הם ההמלצות שלנו שתוכלו להישאר בראש המונסונים ומה לא ללבוש במונסון. שמור את הבגדים שלך, אבל תיהנה גם מהמונסון!

Leave a Reply